Gillar bruden på bilden

Har haft en liten svacka där jag känt mig fruktansvärt omotiverad, uttråkad och seg. Jag har levt på helgerna och så fort det blivit måndag igen har det gått tillbaka till det tråkiga mute-läget. Sovmorgon i all ära men herre gud, efter att jag har vaknat har jag bara trallat rundor i min lägenhet och inte orkat ta tag i någonting. De som går i skolan varje dag tycker säkert det låter skitnice att gå i skolan två dagar i veckan och visst är det skönt men åh, så tråkigt. Klagat en massa på det och nu är det dags att gör något åt det. Jag vill inte ha ingenting att göra och då skaffar jag helt enkelt mig saker att ta tag i. TAGGAR LIVET!

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Gillar dig med hihoohoo. NU TAGGAR VI LIVET :)

2011-12-14 @ 19:23:20
Postat av: Originalet

Svar:

Ja det får du gärna göra, det är inga problem :)

2011-12-14 @ 21:00:41
URL: http://originalet.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0