Juldagen

Hade en jättemysig julafton igår med mamma,pappa,Tim och farmor. Åt kalasgod julmat, spelade julklappsspelet och fick jättefina julklappar. Fick bland annat pengar,sängkläder,tidningsprenumeration,saker till lägenheten,biljetter till Sweden Rock Festival/Springsteen/Black Sabbath och lite småsaker. Blev hur glad som helst!

Idag har jag och Tim haft ett Sagan om ringen-maraton minus den första filmen. Det har varit mysigt men jag känner mig som världens segaste människa just nu. Är sjukt irriterad just nu, det finns människor som verkligen inte tänker sig för ibland. Lyssnar på System of a down och försöker skaka av mig det, orka sura dagen efter julafton. Gud vad jag saknar Elaine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0