Palalala

För att fortsätta på det negativa spåret jag kommit in på. Jag vill bara förändra mig själv NUNUNU. Man ska inte jämföra sig med andra blabla, men jag gör det och jag gör det verkligen hela tiden. Jag har så jävla fantastiska människor omkring mig och de är snygga, roliga, intresanta, duktiga på olika saker, har fina kläder och är allmänt bra. Jag har så himla lätt för att känna mig som den gråa och tråkiga personen när jag tänker på hur dem är och vad de har. Jag är aldrig den sötaste, aldrig den roligaste, aldrig den spralligaste, aldrig den som tar dagen som den kommer, aldrig något såntdär. När jag tänker på mina olika vänner ser jag dem med så olika starka personligheter. Hon är den roligaste jag känner, hon är den som alltid får en att må bra, hon är den kreativa med roliga idéer, hon är den som kommer överens med alla. Vad är jag? Snäll? Folk dras inte till snälla människor och är man snäll kör människor över en för att man vågar ändå inte säga ifrån. Inte alla såklart, men många. Ibland önskar jag att jag var annorlunda, ibland till och med att jag var någon annan. Åh palla. Det är inget "kommentera och bekräfta mig", ville bara kladda lite på min blogg.

Det blir bättre. Hejsvej

Kommentarer
Postat av: Jansson

Tyck inte så Michelle, du är snygg, rolig och allt det där, och det som utmärker dig är dina ögon. Du har nog de bland de finaste ögonen jag har skådat, helt ärligt. :)



Och för mig kommer du alltid att vara tjejen som har fått mig på bra humör, det är du väldigt bra på! :D

2011-12-15 @ 21:53:33
Postat av: Malin

Hej!

Jag har tyvärr inte hunnit svara på ditt mail :(

Men jag har en kategori i högerspalten på min blogg som heter "Hur man går till väga för att studera i USA". Kika där och är det några mer frågor så kan du ställa dom sen.



Mvh



Malin

2011-12-15 @ 22:25:02
URL: http://manhattangirl.blogg.se/
Postat av: Michael

Bekräftad michelle! NIGGA PEACE OUT

2011-12-15 @ 22:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0