Maj Juni Juli Augusti

Bokade en sista-minuten till Rhodos med Elaine. Det var utan tvekan den roligaste veckan i mitt liv.
Fyllde 18 och fick plötsligt gå ut på krogen.
Åkte till Thailand på volontärresa med Tanja.
Vår underbara klass.
Fäste mig lite extra vid den här lilltjejen, Pleng.
Efter att vi kommit hem gick jag in i någon slags koma. Jag låg bara i min säng, läste Twilight och grät. Saknade barnen, speciellt Pleng, så mycket att det faktiskt gjorde fysiskt ont. Tror inte jag varit med om det förr.
Såg Pink Floyd i globen, åh så bra det vaaar.
Halmstad som den sommarstad det är var helt underbart fin.
Pluggade röven av mig fast tyckte inte det gjorde så mycket, det var värt det.
Var på Sweden Rock Festival som vanligt och det var skitbra, som vanligt.
Såg Zakk Wylde och bandet Black Label Society, fantastiskt.
Såg även Ozzy Osbourne, han sprutade skum på oss och det var lite coolt.
Tältade med Vendela i min trädgård, kollade film, åt godis och sjöng lite.
Var på Helsingborgsfestivalen och en av nätterna var så extremt roliga. Dansade gärnet på The tivoli, blev bjudna på drinkar av några fotbollskillar och pussades en massa med G. När jag skulle lägga till honom på Facebook såg jag att han hade flickvän, wops?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, den där jävla G.. Nice med sådant här Michelle, hade själv tänkt göra något liknande! Hiho

2011-12-28 @ 20:58:07
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0