5,5 timmes fika

Shit. Vafan hände med mitt humör? Har haft en urmysig dag och haft det hur bra som helst men just nu är jag så jävla irriterad och sur. Kan bero på att min huvudvärk kommit tillbaka och att jag mår illa på samma gång, probably. Fikade med Sandra idag mellan 14.00-19.20, inte dåligt det! Under den första delen av fikan var Louise och Ensar med och sen kom Challe och satt med oss på slutet, eller ja innan jag skulle hem iallafall. Det var sjukt trevligt, käkade god sallad, pratade ut med min fina Sandra, hade sällskap av andra goa människor och det var bara grymt.

Ska gå och lägga mig nu, lyssna på soft musik och försöka blunda ut huvudvärken som Ipren inte hjälper på. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sandra Rejbrand

Tack för idag fina fina Michelle. Hade supermysigt :) Har saknat dig <3

2011-02-22 @ 01:10:32
URL: http://sandrarejbrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0