Dag 22 - Det här upprör mig

Det finns mycket som upprör mig. Diktaturer och diktatorer upprör mig (som Muammar Khadaffi,diktatorn i Libyen, sjuka människa),folk som snackar skit om en person och sen när de träffas så låtsas den tycka om den andra upprör mig, många delar inom olika religioner upprör mig, otrohet som just nu känns jävligt vanligt upprör mig, att världen är så jävla orättvis upprör mig.

Finns en hel del mer grejer som upprör mig men jag orkar inte tjöta om det mer. Snart blir det film, pluggat på ganska flitigt faktiskt. Vågen för mig!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyrén

Jaa jag håller med!

2011-02-23 @ 23:44:06
URL: http://nathalienyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0