Första gången jag MMS-bloggar, förhoppning...

img_8715 (MMS)

Första gången jag MMS-bloggar, förhoppningsvis även sista om blogg.se kan få tummarna ur röven och fixa appen, tack!:) Kommit hem från Mathildas 18-årsfest nu, det var trevligt med god mat och fint sällskap. Drack bara läsk så kommer vakna upp pigg&på topp imorn, skönt som fan! Tog taxi från Klippan till helsingborg vilket tar ett tag men min taxichaufför var jävligt pratglad så tiden gick snabbt. Vi snackade om skilsmässor och kärlek, berättade om en kille för honom som jag bara berättat om för några få vänner, haha fick kärleksrådgivning inkluderat i taxipriset. Gött! Låter som ett krig utanför, antingen är det de eller så skjuter några raketer. Hm? Nu ska jag sova iaf, puss puss


Kommentarer
Postat av: Bina

Vad bra att han inte var något äckel! :) Trevligt att träffa dig! :)

2011-02-06 @ 11:20:20
URL: http://threefireflies.blogg.se/
Postat av: Tove

Haha den chaffisen låter rolig det måste jag erkänna ;p

Det har bara gått en vecka utan dig men det känns iaf och det var så roligt att umgås :p



Förresten, jag stör mig enormt på krysset till mus på din blogg x) <3

2011-02-06 @ 17:49:33
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0