Fredag morgon

Tjingelingeling, hade satt klockan på 8 imorse men eftersom jag brukar gå upp typ 5.30 så vaknade jag 7 och kunde omöjligt somna om. Detta har resulterat i att jag har en timme över som jag kan göra vad jag vill på,wohooo. Morgonfikade med mamma innan med te&kaffe, mysmys. Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och spelar go musik. Har bara 45 minuters lektion idag sen ska jag hem, städa, sätta upp tavlor&stuffs på väggarna och sen ikväll kommer Linneah hit och så ska vi ha tjejkväll med gott kräng, snack, film och allt man nu kan tänka sig!

Nästa vecka är det lov och jag ska vara med kompisar, kanske drar på fest och sen har jag en del plugg också, vilket konstigt nog inte känns som en börda. Jag är så peppad på LBS Halmstad och att jag får lite mer att göra pga att jag började där efter 1,5 år gör ingenting, wiho! Nu ska jag gå ner i Tims rum och hämta hans gitarr för han ville att jag skulle ta med den till skolan (han är hos pappa) och som den snälla syster jag är så gör jag det, ser trots allt rätt cool ut med en gitarr på ryggen (h) Vi hörs senare idag tror jag, puss puss. Ha en TOPPEN-fredag :D


Kommentarer
Postat av: Kicki (Kickiks)

sv. Det var det också! :D

2011-02-18 @ 10:17:30
URL: http://kickiks.blogg.se/
Postat av: matilda

nice bilder!

2011-02-19 @ 11:12:13
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0