It-girl

Hatar när man lovat sig själv något och sedan bryter det. Åh, jag är så jävla besviken på mig själv. Fy fan.

Det har varit en skaplig fredag. Vi började egentligen 11.35 idag, gick upp imorse och duschade och när jag stod där kom jag på att jag lovat vår mattelärare att komma på resurstiden 8.30 för att gå igenom vad vi gått igenom i matten på LBS Hbg. När jag kom på det var klockan 7.30 och jag fick lite lätt panik, men mamma var så jävla snäll och körde mig till Halmstad så att jag hann. Hade bara en kort diskussion på historian och sen slutade vi, sjukt chill. Pallade inte dra hem så jag fick vara med på Tims lektion där de lyssnade på låtar som de själva gjort, asgrymma var de! Tog tåget hem till pappa, shoppade lite smågrejer, kom hem och käkade middag och färgade håret. Nu är det jättemörkt men jag vill nästan ha det svart så jag tror jag ska köpa ny färg sen. 

Gick in på facebook för att spela IT-girl och vad ser jag? Att min IT-girl-pojkvän DUMPAT mig! :( Vafan är det här? Måste se till att min speltjej får en ny pojkvän snarast, man kan nämligen få presenter av pojkvännen som ger en stilpoäng. Ska se till att hon raggar nu, brb


Kommentarer
Postat av: Michael

Så klockren bild skojar inte!!!! :D

2011-02-04 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0