Måndag 22:58

Det här är en repris, jag har varit med om exakt det här en gång förut. Dagens två visdomsord (meningar?):
1. Man kan inte rymma från problem, för på nya stället kommer det garanterat komma nya.
2. För varje motgång du möter blir du starkare och mer härdad.
Skillnaden är att denna gången vet jag hur jag ska hantera det, jag gör det genom att stänga av. Intala mig själv en massa positiva saker och helt enkelt försöka släppa det så tidigt som möjligt. Jag har ältat tillräckligt, jag tänker inte låta mig själv göra det denna gången! WOHO, YOU GO GIRL.

Precis ätit väldigt sen middag för att jag somnade i ("på"?, nu blev jag osäker,häheähe) soffan innan. Jag är så trött hela tiden, såg något kosttillskott (eller något) på reklam på tv där kvinnan gick från att somna när hon läste en saga för sin dotter på kvällen till att bli hur pigg som helst. Vore inte fel med lite pigg-tabletter, är trött 24/7 känns det som. Att gå och lägga sig i tid may help, så nu ska jag sova. Imorgon är det tisdag, tråkigaste skoldagen om man frågar mig men då är det ju skönt att den snart är avklarad. (Optimist JAVISST!)
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0