Mina favorit-apps

Utan någon inbördes ordning!

 
Sök på: Bandit rock
Favoritradiokanalen lätt tillgänglig i mobilen, hur bra som helst! Gratis dessutom.


Sök på: Spotify
Själva appen är gratis, dock måste man ha Spotify Premium som kostar 99 kr/månaden. Det går snabbt, det är enkelt och har man inget internet så är det bara att spela listorna på offline-mode!


Sök på: Msn
Jag använder inte den här allt för ofta då jag inte brukar vara inne på msn, men det är en bra gratisapp.


Sök på:Facebook
What more can I say? It's free.


Sök på: Talking Tom
Endast till för tidsfördriv. Tom härmar vad man säger, man kan ge honom ett glas mjölk att dricka, slå honom (tycker fett synd om honom då,haha..) och klia honom på magen. Uppdaterad version av tamagochi (stavning?) som man hade när man var liten,haha.


Sök på: iPronunciation
Översätter bra&snabbt och det finns många språk att välja mellan. Gratis.


Sök på: Fatbooth
Enda appen jag köpt, kostar 7:- tror jag? Man tar ett foto, trycker på en knapp och efter några sekunder har personen blivit förvandlad till en tjockis. Skitkul,haha.


Sök på: Ping pong
Man rör på själva telefonen för att styra handen, och ni ser antagligen själva vad spelet går ut på. Enkelt men ack så underhållande.


Sök på: Instagram
Gratis redigeringsprogram i mobilen, finns en del olika effekter man kan välja. Helbra tycker jag!


Sök på: Shazam
Det är som det programmet på Sony Ericsson-mobiler där man spelar upp en låt för mobilen så vet den vilken artist och låt det är. Det här programmet har samma funktion och fungerar väldigt bra, tycker jag!


Sök på: Google Earth
Satellitbilder över hela världen, skriv in din adress och du kan zooma in och se ditt hus. Fett coolt!


Sök på: Hair makeover
Resultatet blir inte skitbra, men rätt roligt ändå. Man tar helt enkelt en bild och kan sen testa frisyrer, lite skoj är det faktiskt.

Trackback
RSS 2.0