Random bilder

Har lite bilder på min iphone som jag glömt/inte orkar lägga in, så här får ni dem!
Ska om 10 min åka iväg och handla med pappa, ska köpa lunch för mamma&Tim kommer sen och ska käka med oss. Sen ska jag köpa svart hårfärg också! Puss



Semmelmys med f.d klassen, miss you ♥





Fika med Vendie sötnos


Tim gjorde en make-over på Simon i skolan, så go kille :D


Amanda gjorde en care flag till naturkunskapen, haha


Hårfärgning igår, färgen ser typ svart ut på förpackningen men den hette svartbrun och det blev det också. Jag vill ha helt svart! :)


Min bror, han kan typ alla instrument och jag är jätteavis på det! Han sätter sig vid ett piano (som JAG spelat en massa år, inte han!) och kan spela hur bra som helst.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag saknar dig med Michelle, kom tillbaka till oss <3 Fika bokas snart! Ha så kul ikväll :) Hälsa Mathilda

2011-02-05 @ 16:48:33
URL: http://sandrarejbrand.blogg.se/
Postat av: vendela

älskar dig! filmkväll med pojkarna snart tycker jaaaaaaaag hihi<3



(ska jag fixa designen? har tid nu ikväll! eller vill du ha denna?)

2011-02-05 @ 17:44:25
Postat av: Gör klippet Nu

Kolla gärna in min sida

2011-02-06 @ 13:50:54
URL: http://www.rabbat.mono.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0