the sun is shining and we know what to do.

Tycker att Taylor Momsen ibland kan vara lite too much för min smak, men hittade några bilder där jag tycker hon är skitsnygg. Oavsett vad jag tycker om den länkade looken så är det gött med en kändisbrud som ser lite annorlunda ut!

Klockan är 01:03 och jag är halvtrött, ska antagligen försöka sova snart bara för att det inte finns så mycket annat att göra. Vad jag gjort sen jag skrev sist...Jag har nördat IT-girl på Facebook, jag har köpt en app till min iPhone som jag kan berätta om sen när jag använt den ett tag, jag har tittat på mängder av outfit-bilder på kändisar och fick precis Michael att börja spela IT-girl. Mycket mer var det nog inte. Vi hörs imorgon, puss godnatt ♥


Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Ibland kan hon vara lite för mycket hardcore tycker jag, men ibland lyckas hon verkligen se sådär rockigt chic ut! Snyggt. :)

2011-02-26 @ 13:10:39
URL: http://mmiaas.blogg.se/
Postat av: Fani

det hon har på sej här är skitsnyggt :) men när hon går lös för mkt med lack, läder och rosa ögonskugga runt hela ögonen blir det liksom, ja.. lite för mkt av de goda helt enkelt xp

2011-02-28 @ 16:09:43
URL: http://glikia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0