Släktmiddag

Vill gå i varm sand i lätta sommarkläder, gaah! Nääe ute är det skitkallt och jag är på släktmiddag.Har fått skor,presentkort i någon modellstudio, lite fler presentkort och ett jojokort med pengar så jag kan åka till mina mostrar i Malmö, haha. Fina grejer! Ikväll ska jag iväg på fest, ska bli kul men just nu håller jag på att somna. Får tagga till lite sen! Btw var igår min sista skoldag med Tanja ever, fan vad det kändes sääämst! :( Men vi kommer ses en massa ändå, ha det bäst i Thailand vännen!<3 Naaj nu vankas det chokladpudding, puss puss

Kommentarer
Postat av: Julia

Sv: och jag älskar dig också!

2011-01-23 @ 11:26:58
URL: http://julianerhed.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0