Sushi time

Åhåhå, nyår...Var betydligt brunare än vad jag är nu, thumbs down. Jag sitter just nu och käkar sushi medan jag gör det sista på filosofin, ganska dryg uppgift men den går rätt fort. Hade tänkt lyssna på musik men sitter i köket och tydligen ska pappa kolla på någon maffia-film (hate'm) så det blir ingen musica. En intressant sak för er att veta är att Sterner, min hund, slickar i sin skål ungefär 1 år till efter att maten är slut. Precis som han tycker smaken sitter kvar, eller att han tror att det plötsligt ska dyka upp mer mat om han fortsätter slicka. Störigt är det iallafall eftersom han kasar runt med skålen över golvet så det låter, haha. Aja, back to study. Puss


Kommentarer
Postat av: karro

awww, det hade varit så himmla kul att ses. Typ du, jag, Amanda och Alice. Snacka gamla minnen och sånt! :) <3

2011-01-26 @ 19:00:13
URL: http://karolinaae.blogg.se/
Postat av: Carro

åå älskar sushi!

2011-01-26 @ 19:02:11
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0