Crazy crazy nights


Gårkvällen var det roligaste jag varit med om på sjukt länge! Förfestade med Issi,Jonna och Elaine, sen drog vi in till stan och drog på Bara rock, Metalbar och The tivoli. Den sistnämnda var så galet kul, blev bjudna på dricka av ett fotbollslag och dansade så jag trodde jag skulle dö av värmeslag. När de stängde vid 4 kändes det alldeles för tidigt, hade kunnat vara där ett bra tag till. Käkade nattmat i stan och väntade på att dagens första buss skulle komma, sparade in lite taxipengar där. Vi var hemma 6 imorse och stupade direkt i sängen. Allting den kvällen och natten var så jävla bra förutom att en kille jag hängde med väldigt mycket visade sig ha flickvän vilket jag upptäckte idag när jag hittade hans Facebook, haha lovely. Aja, mitt förtroende för killar låg ändå redan på noll så det förändrade inget särskilt. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0