Första krogbesöket


Haft en bra kväll i Helsingborg med min fina Isabelle, trots att Helsingborgs uteliv var ganska dött. Lill-lördagen märktes inte av så mycket. Vi satt på krogen Bara Rock som spelar just rock vilket är nice. Satte oss där ganska tidigt och tog en drink som var både god och billig, köpte den på Happy hour! Gick en runda i Helsingborg för att vänta in mer folk och såg Helsingborg förvandlas till en festivalstad med scener, ljus och grejer. Fint! När vi kom tillbaka till Bara Rock satt där några trevliga killar som vi fick sällskap av. De trodde jag var kristen för jag hade en kors-ring, haha "de hänger inte alls med i modet". De sjöng Ja må hon leva för mig, vi blev bjudna på shots av bartenderns kompis och sen vid 1 tog vi nattbussen hem. Som sagt, inte särskilt mycket crazyness i Helsingborg ikväll men jag hade det kul med Isabelle ändå. Som alltid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du glömde skriva om gubben vars k*k hade stått åt alla håll, hahah.

2011-07-28 @ 13:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0