Hemma hos Linneah

Oldie but still goldie. Julia,Linneah och jag.

Sitter hemma hos Linneah atm och väntar på att hon ska fixa klart sig. När hon är färdig ska vi ut och sätta oss någonstans oss i solen och snacka. Ska styra med Linneah till någon affär först, är dödstörstig! Jag är verkligen bra på att missbedöma väder, tyckte det såg kallt ut så tog jeans och skinnjacka vilket resulterade i värsta värmeslaget. Det är ju supersoligt ute! "Men men", som Elaine brukar säga ;) Vid 13.45 ska jag ta tåget till Helsingborg och träffa Tanja, Michael och Nok för att sen se Harry Potter, kommer bli sjukt kul tror jag! Vet inte riktigt vad som händer ikväll, träffar kanske Elaine eller så blir det något annat. Hörs sen, puss

Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej gulle! Nu är jag tillbakaaaaa på blogg.se. höhö!



Pusssssssssss<3 loveu

2011-07-16 @ 19:43:31
URL: http://musicbyvendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0