Sista kvällen i Thailand

Gårdagen och idag har spenderats i Bangkok och vi har shoppat som galningar. Orkar inte ladda in bilderna just nu, gör det på måndag om jag orkar/hinner. Det ska bli skitskönt att komma hem och jag saknar min familj svinmycket, men samtidigt vill jag bara tillbaka till hemmet och träffa barnen igen. Jag hatar att livet är fullt av tillfällen när man behöver säga hejdå till personer eller platser som man tycker om. Det är väl bara att tänka att jag och Tanja har haft tur att få vara med om något sånt här och sen blicka framåt, I guess. Fast det gör jag senare, nu tänker jag vara deppig ett tag. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Mimmi Webdesign

Behöver du hjälp med designen på din blogg?



Vi skapar personliga bloggdesigner på beställning och arbetar efter just dina önskemål tills dess att du är helt nöjd.



Välkommen att ta en titt in till oss, se vår portfolio och låt dig inspireras! http://www.mimmiwebdesign.com

2011-07-09 @ 17:58:42
URL: http://www.mimmiwebdesign.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0