Sommarnattsbad

Igårkväll tittade vi som sagt på utomhusbio. Vi hade med oss solstolar och filtar vilket var tur, det blev ganska kallt. Tyvärr började filmen sent, Hasse Andersson och något annat band spelade först, så vi orkade bara titta en stund. Det var trevligt iallafall! Anna-Bell och Josefine var tvungna att dra hem så jag&Elaine badade i badtunnan själva. Det var jättemysigt, tog med oss levande ljus ut och satt och pratade länge. När vi gått upp och klätt på oss traskade vi iväg till Statoil för att köpa Hot dog bland annat. När vi kom hem och la oss kände vi hur himla trött och avslappnad man blir av att bada i så varmt. Riktigt mysig kväll iallafall!


Idag jobbade jag i trädgården i några timmar på förmiddagen och sen gjorde jag mig i ordning, duschade, sminkade mig och allt såntdär. Vid 16.00 kom familjen Andersson hit, därbland min barndomskompis Julia. Vi käkade skitgod middag och sen badade jag och Julia i ösregnet. Det är faktiskt som mysigast att bada när det regnar eller snöar! Gick upp, klädde på oss myskläder och käkade glass+drack kaffe/te. De var tvunga att åka hem för att kika till sin källare så den inte blev översvämmad i ösregnet, haha. Ikväll ska jag avnjuta mer glass på mitt rum med superbra musik, tända ljus och rökelser. Värsta myskvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0