Failad hårfärgning




Försökte sola innan med en smoothie och Cosmo som sällskap, men solen gick i moln för ofta och jag frös ganska mycket så gick in igen. Jag har nog aldrig sett så rolig ut i håret som jag gör just nu. Köpte blondering igår, inte för att bli blond utan bara för att bleka håret lite ljusare. Detta rekommenderas EJ när man redan har några olika nyanser/färger i håret. Mina längder var svarta, uppe på huvudet var det mer rött och jag hade en rand av ljus utväxt. Detta har resulterat till lite ljusare längder (ganska fin färg ändå), det röda har blivit knalloranget och utväxten platinablont. Pappa asgarvade åt mig när han kom hem och jag har faktiskt också skrattat åt min spegelbild några gånger också. Gömmer därför håret i keps idag, för omgivningens skull. Har någon svart hårfärg liggandes hemma hos mamma som jag ska försöka färga det oranga och blonda med, det kan resultera i svart hår på huvudet och ljusare i längderna men det är bättre än det som är nu iallafall!

Lite ändrade planer för ikväll, ska träffa Vendela istället och vi ska sätta oss utomhus någonstans och bara snacka skit och sen avsluta kvällen hos mig och titta på Twilight. ÄNTLIGEN ska jag få se den filmen, har ju som sagt inte gjort det....Efter? Jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0