Twilightdebut




Sleep over med min fina Vendela igår. Vi hade Twilightmaraton med B&J och tjocka täcken i soffan, perfekt. I och försig somnade jag efter första filmen, har faktiskt inte ställt om till svensk tid än vilket är konstigt för det brukar jag göra snabbt annars. Anyway, vad tyckte jag om filmen då? Den var bra, kanske inget mästerverk som många tycker, men absolut en fin film. Och ja, Robert Pattinson är snyggare i verkligheten än på bild. Har hört att böckerna är asbra så jag lånade "Om jag kunde drömma" idag, ville egentligen ha den på engelska men den var utlånad. Har även suttit på en brygga i ån med Vendie idag, ätit vindruvor och pratat om allt möjligt. Den tjejen har verkligen en fantastisk personlighet.



Tydligen sjunger Robert Pattinson denna låten som är med i filmen, svinigt fint.


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej påsar under ögonen, haha!



Din personlighet är fantastisk hjärtat! Jag älskar dig.

2011-07-14 @ 02:16:12
URL: http://vendelas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0