Three

Vad gjorde du för tio år sedan?
Jag hade sommarlov och skulle börja i trean, vid det här laget var jag antagligen galet exalterad över min födelsedag som det var (är) 10 dagar till.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Deppade över vad jag trodde var ett brustet hjärta, nu i efterhand förstår jag att jag var mer ledsen över att han ljög och att han sårade mig för tusende gången på ett år än för faktumet att det inte skulle bli vi två. Jag var kär i tanken på oss två, inte i honom.

Tre snacks du gillar. 
Sombreros, Chips och bio-popcorn

Vintage-sorbet-party3_large

Tre sånger du kan hela textern till. 
The River, Question! och Mama, I'm coming home.

Tre saker du skulle göra om du var miljonär. 
Köpa onödigt mycket kläder, skaffa en takvåning i New York och starta barnhem på olika platser i världen.

Tumblr_lgsw74qcmi1qgqgvoo1_500_large_large_large

Tre saker du gillar att göra.
Resa, hänga med människor jag tycker om och att göra Spotify-listor, för att säga något lite oförutsägbart.

Tre saker du aldrig skulle köpa.
Knark, manchesterbyxor och en Håkan Hellström-skiva

Tre favoritfilmer. 
Mean girls, 500 days of summer och Morgan Pålsson-filmen.

500-days-of-summer-2_large

Tre saker som jag gjorde igår.
Var med Linneah, tittade på bio, sov hos Elaine.

Tre saker som jag ser fram mot.
Helsingör med Vendela, min födelsedag och Helsingborgsfestivalen.

Tre saker på min önskelista.
Pengar, pengar och pengar.

Tre saker som gör mig glad.
Solsken, musik och människor.

Tumblr_llvjegwiua1qjr11eo1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0