Vaken





Tumblr_lnmq6dpsdq1qciquio1_500_large


Middagen med familjen var mysig trots regnet, satt utomhus ändå under ett megaparasoll med ljusslingor på. Fint! Just nu sitter jag och lyssnar på Let me sign av Robert Pattinson, blir galen så bra den låten och hans röst är. Ska alldeles strax stänga ner här och gå och lägga mig. Imorgon vid 12 ska jag träffa Vendela i stan och sen ska vi över till Helsingör och luncha, gå rundor, sitta i hamnen, spana på snygga danskar osv, beror mycket på vilket väder det blir. Kommer oavsett bli mysigt! I'm out of here, good night

Kommentarer
Postat av: ems

sv: visst är det ett sommarspel? :D spelar bara det på sommaren :P

2011-07-19 @ 09:20:07
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag kände bara ett stort behov av att kommentera här men AFAN att han har asmysig röst :) hela han är mysig :)

2011-07-19 @ 19:41:13
URL: http://daytoseize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0