It was only just a dream

Precis lyssnat på ett så galet roligt klipp på Youtube, sök på "Uppsats om en KO" om ni vill höra något roligt/retarderat. För övrigt kollar jag på lägenheter i Halmstad, dricker te och lyssnar på musik. Inatt drömde jag att jag och några kompisar var utomlands och sen tappade en kille bort sitt pass och jag tänkte "Skönt att jag har mitt iallafall", och sen när jag lämnade fram det på flygplatsen visade det sig att jag råkat ta hans och att det var mitt som var borta. Så han fick tillbaka det och sen drog alla hem förutom jag som fick bo kvar på flygplatsen för den svenska ambassaden skulle ha stängt i ett år så jag kunde inte få ett nytt pass. Great.

Ikväll ska jag på fest och jag tror det kommer bli supergött, människorna jag ska dit med är så härliga så kan inte bli mycket annat. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0