Wishes

Mamma: Jag och Peter pratade vad vi önskar oss 2012, du får välja fem önskningar och de behöver inte vara rimliga.
Jag: Vad önskade ni er?
Peter: Jag vill besöka New York och så vill jag ha en spåkula.
Michelle: Okej, jag vill ha så pass mycket pengar att jag inte har några bekymmer att betala lägenheten, mat, kläder, resor och såna där bekvämligheter. Sen vill jag att pengarna ska räcka till regelbundna resor till barnhemmet så jag kan hälsa på. Hm, sen önskar jag mig en pojkvän som inte är otrogen, som inte slår mig och som aldrig ljuger.
Mamma: Haha, det kan bli svårt.
Jag: Äh, får Peter önska sig en spåkula så får jag önska mig en trogen pojkvän.

Känn mitt tvivel på existensen av killar som nöjer sig med sin flickvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0