You'll crash, you'll come back stronger






Träffade Elaine igår på stan, fikade på Espressohouse och drack chailatte. Yummmy. Hemma hos henne käkade vi pizza till middag och sen förberedde vi vårt filmmys. Vi tog bananer, snittade dem (med skal på) och stoppade sen i rutor av choklad. In med dem i ugnen i 30 minuter och wooom som har man det perfekta fredagsmyset färdigt! Tittade på en skräckfilm och jag var riktigt, riktigt rädd ibland. Drömde som tur var ingenting om den, puh.

Ikväll har jag tråkigt nog inga planer, utnyttjar min lediga tid till att städa min garderob. Det behövs inte överdrivet mycket egentligen men det skadar inte att torka av hyllorna och sånt där. Om inte klockan blir för mycket tänkte jag skicka iväg några bilder på framkallning, både till mina tomma fotoramar och till "boken" jag tänker göra om vår Thailandsresa. Saknar den, saknar barnen. Mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0