Frappinomys




Idag har jag städat i 4,5 timme, måste vart rätt bra träning ändå. Även varit i stan för att ta en frappino i solen med brorsan och spontanköpa blommor till mamma för att hon ska ha något fint att komma hem till ikväll. Nu ska jag sätta mig framför en film och vika tvätt så att jag får med mig allting jag behöver till resan, ska se till att bli färdigpackad ikväll så att jag kan åka till pappa lite tidigare imorgon. Var ju tänkt att Elaine skulle komma hit ikväll men hon skulle jobba så det blev inte så vilket var väldigt synd, förhoppningsvis kan vi ses imorgon istället! Nu är Pucken rastlös så ska gå ut med honom en runda innan filmen, puss

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men gulligt av dig :)

2011-06-15 @ 22:51:07
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: vonskareng

fint med blommor till mammsen. och älskar bilderna :D

2011-06-16 @ 13:30:57
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0