I bet it sucks to be you right now


Har fixat väldigt mycket med bloggdesignen ikväll och jag blev för en gångs skull nöjd. Headern försökte jag göra lik en Vendela gjorde till mig som jag älskade men som jag fick ta bort för en tjej tyckte hela designen var för lik hennes (?). Nu kör jag på det här iallafall och jag har fixat med alla koder själv så nu kan ingen klaga!

Innan ikväll var jag ute och joggade, inte försent att börja på beach -11 väl? Mådde hemskt bra efteråt iallafall. Nu ska jag titta på den där tjejfilmen jag nämnde innan och få ögongodis på köpet i form av Kevin Zegers.


Kommentarer
Postat av: bina

jaamen jaa han är SNYGG! bra smak på killar du har! :)

2011-06-14 @ 21:03:55
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0