It seems like more than distance between us

"Han liknar en quarterback från High school. Stilig, eller snygg kanske man säger."

Ja herre gud. Nu ska jag sova. Imorgon ska jag vaccineras, åka till väla med Tanja och på kvällen träffa min saknade Linneah. Föresten så är vissa filmkaraktärer jävligt jobbiga för de är så fina och sätter orimliga förväntingar i riktiga livet för en. I filmen jag nyss såg gav snyggingen tjejen vackraste kärleksförklaringen och jag dog lite av tanken på att sånt inte händer i verkligheten. Well well.

Tumblr_l7kbnpfbhy1qcb58yo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Vendela

Hej boooooo! Väääärldens finaste film, jag älskar den.

OCH! Jag saknar dig massa. Parkhäng snart hoppas jag?



Hur som helst, jag tänkte bara berätta att jag har bytt blogg (igen) HEYHEYHEY, snygg design guuurl!



Puss,

Din vendela.



(PS! Det finns riktig, vacker, jag-vill-aldrig-släppa-taget kärlek! Vi har bara inte hittat den än. Glöm inte att vi fortfarande är sjukt unga. Galet egentligen med folk som har haft "pojkvänner"(= bästa killkompisar?)... i tre år fast de är i vår ålder. Woha liksom! Oj, nu blev detta långt! Puss!)

2011-06-14 @ 03:11:12
URL: http://vendelas.devote.se/
Postat av: Karin

Åh måste nog testa då:)

Hoppas du får en fin dag!

2011-06-14 @ 08:04:59
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0