P.E

















Om någon börjat tröttna på alla barn-bilder så kommer det vanliga bloggandet tillbaka den 12:e juli, känner inte för att sitta och blogga om snygga kläder när jag är här precis. Så länge blir det massa bilder på våra bebisar!

Idag hade vi P.E. på hemmet vilket physical exercise, spelade badminton och dansade. Trodde vi skulle svimma i värmen, men kul var det. Hört att det är lite kasst väder hemma. Don't worry, har inte och kommer inte heller ägna en minut åt att sola så kommer inte hem mycket brunare än vad jag var när jag åkte. Bara för att lugna er lite, hehe!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tänker på dig, blir så glad när jag ser dig med alla barnen. Verkar så himla söta (avundsjuk!!) Berätta allt när du kommer hem. Pusss från Sverige.

2011-06-24 @ 01:10:44
URL: http://julianerhed.devote.se
Postat av: Anonym

kan du inte berätta lite mer om hur det kom sig att du fick chansen att åka till detta ställe och hur man själv skall göra om man vill åka på något liknande? :)

2011-07-08 @ 11:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0