Vaccin+shopping


När klockan ringde imorse var jag helt bergis på att klockan kunde omöjligt vara så mycket redan, så jag fick för mig att mobilen bara jävlades med mig för att den tyckte det var kul vilket gjorde mig skitarg, haha. Såg dock sen att klockan visst var så mycket, såklart. En annan konstig grej jag gjort när jag varit yrvaken är att tro att min hand är min mobil (?!), jag hade "mobilhanden" stängd och med den andra handen öppnade jag upp fingrarna (hade en uppfällningsbar mobil då nämligen, ni vet sån man viker ner på mitten) för att kolla hur mycket klockan var, haha skadat.

Nu drar jag in till Helsingborg, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fil bild! :)

Sv; Ja, visst är det!

2011-06-14 @ 13:37:36
URL: http://martinasjodin.blogg.se/
Postat av: vonskareng

haha, vrickat men kul ju xD

2011-06-14 @ 22:44:06
URL: http://vonskareng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0