Bilder från Malmö

Zumban idag var riktigt jävla jobbig, men det var gött. Blev ändrade planer så stannar hos mamma, ska passa Pucken så åker till pappa nästa vecka istället. Har föresten rensat ut bland mina smycken och satan i gatan vad mycket jag slängde! Massa skit som jag aldrig använder, känns bra att ha blivit av med det. Snott en idé om smyckesförvaring av en kompis som blev helbra, visar när jag har tid. Nu tänkte jag slänga upp några bilder från igår när vi var i Malmö, dock bara de jag tog med mobilen. De som togs med kameran har de inte skickat än så de kommer någon annan gång!


Suveränt väder, inte alls fel.


På tåget mot Maelmööe.




De hade städat så det blivit ett monster på golvet, ser ni? ;)


Den här hamburgaren alltså...Banan OCH jordnötssmör i, to die for!


Aldrig käkat banan i hamburgare förut, lite speciellt men kalasgott! 


Avslutade kvällen i Johannas soffa med film,glass,te och en sovande katt i mitt knä. Supermys!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Svar: Ja visst blir man så otroligt sött. Hmm banan i hamburgare va det verkligen gott? :D hehe

2011-03-21 @ 10:53:18
URL: http://jacquelinesporrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0