Fin de semana

Det är söndag och jag är trött som tusan och har en helvetes mensvärk. Ska snart iväg på zumba och tror att det kommer göra mig både piggare och smärtfri. Jag ska hem till pappa efteråt, saknar honom hur mycket som helst efter att inte ha träffat honom på två veckor. Blir en skolfri vecka, ska jobba hemifrån och hoppas på att få mycket gjort. Ska även försöka jogga varje dag ifall vädret är okej, får se om jag lyckas hålla det!

Jag får föresten min nya mobil ikvälll, LYCKA! No more broken iphone-glass for me! Så trött på sprickorna, och sen ska det bli kul med en iPhone 4 också. Planerat att köpa något snyggt skal i Usa att pryda min nya bebis med. Nu ska jag packa det sista till pappa och sen dra iväg och dansa med min Elaine. Puss!

Grattis till min fina Julia, som fyller 17 år idag! Love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0