Give me some colour

Vaknade upp med värsta huvudvärken och halsont så kände att jag omöjligt skulle kunna koncentrera mig och orka vara i skolan, gick och la mig igen istället och sov några timmar. Känner mig fortfarande dålig men bättre än imorse iallafall. Ska plugga med litteraturhistoria nu (vilket jag är så jävla trött på efter att ha gjort det mina sista två/tre(?) månader på LBS Helsingborg, wuää)

Tänkte tipsa om en produkt som jag fick av mamma för ett tag sen. L'oréal Nutribronze heter den och är b.u.s och mjukgörande kräm i ett. Den bygger gradvis upp en bränna så man vaknar aldrig upp och är fläckig eller svart i huvudet utan får lite färg i taget. Man får en jättefin och fräsch brun färg som håller relativt länge. Rekommenderar den till alla vinterbleka människor där ute :D

Trackback
RSS 2.0