Sängbloggning

God kväll. Kom på att jag ville blogga och då är det bra att man kan spontangöra det på mobilen! Tänkte sammanfatta vad jag gjort idag. Jag har haft två lektioner och slutat 11.15 vilket var gött. Jag har gått runt i Halmstad och shoppat, hittade en tröja. Jag har ätit ensam på ett kebabställe, tycker det är tråkigt att käka ute själv så snackade i telefon under hela måltiden med min kära mamma. Jag har tagit en powernap i soffan. Jag har dansat Zumba och jag har förbannat Facebook för att man kan se saker där som gör en illa och jag har förbannat mig själv mer för att jag inte kan låta bli att titta. Det är inte lätt alltid. Nu ska jag sova, vi hörs inte imorn för då ska jag till frösakull och så blir det fest. Nej så vi hörs på lördag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0