Sing for life, sing for joy

Har precis sjungt mig ännu hesare, försökt lära mig texten på två låtar jag tycker om så har suttit och kört dem på repeat om och om igen. Min bror vill att han och jag ska framföra en låt på skolan, har sjungt mycket på den ikväll för att se hur det känns. Det är en jättekänd låt och den är jävligt svår. Säger inte vilken det är, OM jag någon gång skulle få för mig att sjunga den. Hoho! Shit, jag tror inte jag vågar. Har sjungt solo för publik en gång tror jag och det var på ett dop, men där kände jag ingen så det var inte så farligt. Att sjunga på skolan, brr ryser nästan alltså! Men att utmana sig själv och göra saker man aldrig trodde att man skulle våga är bra. Kanske ska ha som mål att göra det innan jag går ut i trean? Jag ska tänka på det iallafall.

Kommentarer
Postat av: My

Tack för din kommentar! Allt bra idag?

2011-03-12 @ 10:54:05
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0