A lack of color

Det är fredagkväll och jag sitter på mitt rum och lyssnar på deppig musik, tycker typ synd om mig själv. IT-girl på Facebook fungerar inte och jag får lite panik. Jag är rastlös och vet inte vad jag ska göra, vill egentligen till Tanja och vara med henne,Sandra och Tove men jag orkar inte åka ut där nu. Har pluggat ikväll men det gick segt, det är så jobbigt när det man håller på med är jättetråkigt.

Shit, jag nyser verkligen non-stop ikväll! Har nog nyst tusen gånger, seriöst. Har fortfarande ont i halsen och så har jag blivit snuvig, alltså shit vad det är synd om mig känner jag nu. Nej det är det egentligen inte, har bara en sån kväll. Funderar på att ta på ansiktsmask och kolla på några avsnitt av Sex and the City, låter jävligt mysigt faktiskt så så får det bli. Fast först ska jag fixa med min Mys-lista på Spotify, kanske delar med mig av den sen!


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Det va synd att du inte kunde komma! :( <3

2011-03-13 @ 00:21:41
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0