Take this life



Pappa har köpt hem lite för tidig Påskmust, åh gud vad gott det är. Påsken firas ju i år i Usa, hoppas de har påskmust där? Längtar så jag dör, that's for sure. Detta kommer bli ett riktigt resår, fyra eller fem resor räknar jag med! När jag reser, då lever jag.

Jag är trött som tusan, ska gå och lägga mig såfort jag har bloggat klart. Imorgon ska jag göra klart filosofin och förhoppningsvis även filmanalysen, hard work work! Hittat väldans massa bra musik idag, mest med Black Label Society och Zakk Wylde. Zakk Wylde – Bleed For Me är en och Black Label Society – The Last Goodbye en annan. Föresten något helt annat, när det blir varmare ute ska jag och pappa spela tennis. Motion+Pappa-tid i ett, hur bra som helst. Somnar snart i datorstolen så godnatt på er, sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0