Kärleksdikt+Toalettpapper=Sant

Ska blogga om något ganska oväntat, TOAPAPPER! Eller nej, hela inlägget ska inte handla om det. Tänkte bara visa toapappret pappa köpt hem, det står små kärleksdikter på det och jag tyckte det var rätt sött. Anyway, den här dagen har sugit. Tråkiga uppgifter i skolan, varit trött, haft lite huvudvärk och är nervös inför matteprovet och den muntliga redovisningen imorgon. Håller på med dem båda just nu, plugg plugg plugg. Har ingen energi, wuä. Men har litta roliga saker som väntar i veckan, det känns lite bättre. Bland annat ska jag hälsa på mina älsklingar i JPHG09 på torsdag, fika med Tanja,Tove och Sandra, fika med Lovisa&Emmsie och ha filmkväll med Tim,Simon och Markus. Goa grejer! Nu ska jag plugga matte och naturkunskap, my favorites. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Faktiskt väldigt sött toapapper.

Och jag längtar efter dig! Fjant, du är saknad.

2011-03-07 @ 22:44:13
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

men så sött!

2011-03-08 @ 15:54:59
URL: http://emmasays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0