Värme, film och fika

Vilken dag! Den har varit grym. Var med på ettornas filosofilektion på morgonen och det är riktigt goa tjejer det där, och så går ju min fina Juliet i den klassen också! Stack och åt lunch och köpte fika på Netto med Martina och Amanda, tittade på Romeo och Julia-filmen sen. Jävligt konstig film? Dock var Leonardo Dicaprio hot as hell, som vanligt. Amanda min goa smålänning skrattade brallorna av sig åt något jag inte vet vad, det tror jag inte hon vet heller, men kul var det iallafall.

Efter skolan åkte jag till Ängelholm och fikade med Karro,Amanda och Alice, tjejer jag gick i skolan med mellan förskolan och halva 4:an. Sjukt kul att snacka gamla minnen och även se vart de andra är någonstans i livet just nu, så det var jätteroligt! Efter fikan gick jag till Åhlens för att köpa en parfym som luktar typ sockervadd utan att bli för mycket, I like it. Börjar få en liten parfymsamling här hemma, måste nästan tillägna ett eget inlägg åt den en dag. Nu ska jag spela Korn på väldigt hög volym och städa mitt rum så att det blir super clean. Puss!

Kommentarer
Postat av: Amanda

HAHA "skrattade brallorna av sig" alltå först visste jag inte vad jag skrattade åt.... men sedan var det faktiskt åt någonting du skrev på facebook! så det så!

2011-03-23 @ 22:45:26
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0