Fina Halmstad


Halmstad är så himla fint på våren och sommaren. Tycker så mycket om att gå i skolan där, dels för att skolan är grym och dels för att staden är så mysig!

Anyway, var fest i vår sommarstuga igår vilket var roligt. Kändes som en sommarkväll, fint väder och det blev inte mörkt förräns ganska sent på kvällen. Sånt är gött! Åt frukost på Donken imorse med Tim,Markus och Simon och sen la vi oss i gräset och njöt av det väldigt fina vädret. Tog tåget hem vid 1 och nu är det hard core plugg. Ska skriva mitt tal till svenskan på måndag, tycker inte om att hålla muntliga grejer men igår på historian snackade jag om Förintelsen och det gick faktiskt bra och efteråt var jag stolt över att jag fixat det. Ska försöka behålla den känslan till måndag. Vad är det värsta som kan hända egentligen? Visst, jag kan suga och få IG men vafan, tror nog jag kommer få jobb i framtiden ändå.

Ikväll ska jag och mamma ut och käka middag, ska bli väldigt mysigt att umgås lite med henne. Men fram tills dess PLUGG! Hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0