Födelsedagsfirande?

Gud vad sent det är. Jag ska upp om 4 timmar och 46 minuter, lite jobbigt. Har pluggat en massa och det är därför jag fortfarande är vaken. Imorgon väntar geografi- och naturkunskapsprov och sen på onsdag matteprov, det känns bra. Jag kom och tänka på att jag fyller 18 i sommar och hur kul det vore med en födelsedagsfest. Fast jag som de flesta har problemet att man har många olika umgängeskretsar och blandar man dem på en fest och det bildas små grupperingar så försöker man gå runt och se till att ingen känner sig utanför (shit, det här låter som ett 10-årskalas, men ni hajar grejen?). Fast är det värsta fyllefesten med 100 pers tänker man inte så, fast och andra sidan har jag inte 100 kompisar och på sin 18-årsfest kanske man bara ska bjuda såna man känner bra....eller inte? SVÅRT, får ta och tänka på det där ett tag.

Sleep tight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0