Godmorgon!


Min kära iphone får agera bloggkamera. Även om jag tycker den har en grym mobilkamera så blir ju inte bilderna perfekta, men det överlever vi! Har druckit hallonsmoothie, kollat på ett avsnitt SATC och målat naglarna mintgröna och haft en allmän go morgon. Ska börja sminka mig snart och sen åka till Helsingborg och mysa i solen med gamla klasskompisar. När jag kommer hem blir det hard core plugg, geografin ska vara klar till morgon och även mitt idrottspass. Förhoppningsvis hinner jag med lite samhäll också. Go go go!

"Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go. Just remember that the last laugh is on you."

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- nice :)!

2011-05-23 @ 13:59:51
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0