Sannarp




Igår var jag och Amanda och tittade på Benjamins fotbollsmatch. Det småregnade och Bennys lag förlorade men det var roligt att vara där ändå. Åkte med Samuel till någon mataffär, köpte gott kräng och åkte hem till Amanda där vi pluggade matte/historia. Trevlig eftermiddag/kväll med min smålänning.

Nu ska jag plugga lite till och sen ska jag duscha och sova. Älskar vårt schema just nu för har en mass inställda lektioner pga att lärarna ska rätta nationella prov. Imorgon börjar jag en timme senare än vanligt, på torsdag är jag nog ledig, på fredag har jag bara en lektion och på måndag är jag nog också ledig. YEEESSS nu blev jag jävligt glá. HAJRÅÅ!

Bilderna är tagna från Amandas blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0