Snart kravlös


Har inte hunnit läsa den SOLO jag fick sist och idag kom en ny. Har inte tid till att läsa dem at the moment men så fort allt plugg är avklarat ska jag lägga mig ute i solen med en läsk och mina tidningar och bara NJUTA av att ha tid. Det är inte långt kvar till den dagen nu!

Ska just nu göra klart en powerpoint-presentation om Indiska Oceanen och sedan planera mitt idrottspass som jag ska hålla imorgon. Ser ut att bli 4 prov på 3 dagar för mig nästa vecka, fast det blir nog det sista i skolväg jag gör denna terminen så det känns helt okej ändå.  

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Nu kör vi hejar ramsan, HEJA HEJA HEJA KÄMPA KÄMPA KÄMPA!

2011-05-23 @ 22:05:05
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0