Such a lonely day

Loggar in på Facebook, går i på chatten, scrollar ner och söker med blicken efter ditt namn. Är du offline stänger jag ner igen, är du online skriver jag ändå inte. Tror jag bara vill se ditt namn. Känna att du är närmre när jag vet att vi befinner oss på samma hemsida trots att det inte gör avståndet det minsta mindre. Kanske hoppas jag innerst inne på att ditt namn ska börja blinka och att du ska ha skrivit "hej" eller vad som helst. Fast, det är isåfall väldigt,väldigt innerst inne för jag vet att det kommer du inte alls göra. Det finns inte längre något kvar för oss att säga.



Har inte pluggat klart men jag är så himla trött och behöver få sova. Redovisningen på fredag får gå som den går. Nu säger jag godnatt, vi hörs imorgon! Puss 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, känner att jag behöver vara en positiv jävel alltså ;) Ja, vi får bara se till att det händer VILKET det ska göra!! Puss kompis.

2011-05-04 @ 18:42:55
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0