Obsessions


Idag har jag gjort mitt eget iste vilket blev jättegott. Finns pulver på påse från Lipton som man bara blandar med vatten. Delicious!


Pratade med mamma i telefon och vi fick båda för oss att åka till Ullared. Fick med mig väldigt bra saker hem, bland annat byxor, en ring, strumpbyxor, tofflor, underkläder, en Familyguy säsong och en South Park säsong.


Jag längtar så extremt mycket till julen och blir alldeles pirrig i magen när jag tänker på det. Har börjat göra en jullista på Spotify som heter glitterochpepparkaksmusik. Åh, så mysigt.


Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh*<3

sv: Haha, ska du sägaaa :o den understa bilden, när jag håller mitt pa-block så har jag den sidan uppe som du ritade på. Haha ^^ <3

2011-11-25 @ 11:03:10
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0