Fiestas




Bilder tagna från födelsedagsgrisen NICCAN


Grym brud, grym tårta


Tagen från Amanda


I fredes firade vi Nicolina ännu en gång, var på en skithärlig förfest där det fanns en sjukt cool tårta i form av en solkräm. Jag hade mått illa hela dagen så följde inte med ut på krogen utan kollade film hos Benny istället som inte heller skulle ut. När han skulle skjutsa Kaj till stan fick jag äran att gå ut med hans hund och efter cirka 5 minuter var jag vilse. Fortsatte gå och tänkte att hans hund skulle säkert visa vägen men det gjorde den inte för den har en ögonsjukdom och är i princip blind tydligen. Efter 25 minuter fick jag nog och ringde Benjamin så han fick komma och hämta mig, haha KUL.

Igår kom jag hem 11 på kvällen efter en middag ute och jag kände att sista kvällen på lovet ska utnyttjas till fullo, så det blev att jag,Amanda och Benjamin drog ut med några av den sistnämndas amigos. Drack tequila för första gången (tror jag?) och dansade lite. Kom hem, käkade och gick och la mig.

Det här lovet har ägt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0