Kanelbullestisdag


Idag efter skolan åkte jag,Kajsa,Nicolina,Sara,Amanada,Martina och Benjamin hem till Linnea för att fira kanelbullens dag. Käkade, drack mjölk, pratade om studenten och andra roligheter. Kom precis hem och nu dricker jag te och ska plugga naturkunskap. Måste bli klar med det innan resan eftersom deadlinen är när jag är borta. Vet inte hur bra det kommer bli men det är bara att tjöta på. Ikväll ska jag på bullkalas igen, denna gången hos Tina med Lisa. Ska skriva listor och planera en massa saker, lovelovelove.

Sola, bada, träna, käka ute, shoppa. Den här resan kommer sitta jävligt fint.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Låter som ditt liv rullar på bra :) Åh kanelbullar!

2011-10-04 @ 14:15:09
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0